.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديران در محافل انتخاباتي شركت نكنند
استاندار مازندران پنج‌شنبه‌ شب جلسه در شوراي اداري استان مازندران با اشاره به در پيش داشتن انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: رفت و آمد نامزدهاي انتخابات دهم رياست جمهوري رو افزايش است و مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روساي ادارات شهرستان‌ها براي ...
مديران در محافل انتخاباتي شركت نكنند

استاندار مازندران گفت:‌ مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي جلوگيري از سوء استفاده برخي اشخاص در محافل انتخاباتي شركت نكنند.

به گزارش شمال نیوز ، سيدمحمد كريمي پنج‌شنبه‌ شب جلسه در شوراي اداري استان مازندران با اشاره به در پيش داشتن انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: رفت و آمد نامزدهاي انتخابات دهم رياست جمهوري رو افزايش است و مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روساي ادارات شهرستان‌ها براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات در محافل انتخاباتي حضور پيدا نكنند.

وي با تشكر از حضور مردم مازندران در راهپيمايي روز 22 بهمن خاطرنشان كرد:‌ تا وقتي كه در كلاس‌هاي درس به دانش‌آموزان گفته مي‌شود كه ايران دومين صادر كننده گاز و چهارمين صادر كننده نفت در دنيا است هيچگونه بهره‌وري در كشور اتفاق نخواهد افتاد.

كريمي با تاكيد بر اصلاح آموزش و ادبيات بهره‌وري در آموزش و پرورش، تصريح كرد: منابع نفتي به اندازه‌اي نيستند كه تا ابد نفت صادر كنيم و بايد براي تامين نسل‌هاي آينده طرح و برنامه‌اي ريخته شود.

وي با بيان اينكه افزايش بهره‌وري در مديران شهرستان ضروري‌ است، يادآور شد:‌ بدون شفاف‌سازي درآمد هاي كشور و اصلاح سيستم مالياتي بهره‌وري ممكن نخواهد شد.

به گفته وي تراكم كشت به عنوان يكي از شش محور توسعه استان نمونه بارز بهره‌وري است.

وي با اعلام اينكه ستاد تسهيلات نوروزي در زمان مقرر تشكيل شود، گفت: دستگاه‌هاي خدمات عمومي آمادگي و زمينه‌هاي لازم را براي حضور مسافران نوروزي فراهم كنند.

استاندار مازندران با عنوان اينكه سفر هاي هيئت دولت، استان را به جايگاه واقعي خود خواهد رساند، اظهار داشت: برخي از وزارتخانه‌ها مصوبات سفر دوم را براي تعيين بودجه به هيئت دولت پيشنهاد نداده‌اند كه اين امر به‌دليل بي‌توجهي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان بوده و قابل قبول نيست.

كريمي تاكيد كرد: مديران اجرايي در همه سطوح ملاقات عمومي روزهاي سه‌شنبه را براي حل مشكلات مردم برقرار كنند.

محمود احمدي - خبرنگار شمال نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.